Balen blev otroligt lyckad!

Balen var igår kväll! Herregud, det va fan årets bästa kväll! Det var så länge sen jag dansa och skaka loss, så jag köre hårt! Dansa sönder fötter och benen, okej inte bokstavligen men nästan. Det var svinvarmt på dansgolvet och ja trodde aldrig mina höfter kunde svänga så mkt. Svennen kan vettni! Körde hårt med både killar och tjejer och jag önskar de kunde ha hållt på några timmar extra. Men kvällen var värd guld och jag var så grymt slut när jag kom hem. Det blev bara duscha och sen slänga mig i säng. Idag har man gaanska ont i fötter och ben. Men det var helt klart värt det! Skulle bara vilja dansa en stund till! ÄLSKART!


Kollade efter dig hela kvällen, och nej det är inte den ni tror jag menar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0