I'm back!

jag har inte haft tid att blogga, jag har suttit uppe två kvällar i rad och skrivit uppsattser som skulle in. Men nu är jag klar!
Idag har det inte hänt så mycket förutom att det har varit svinbra väder! Så först skolan, sen hem och solat ca. 2 timmar. Drog till gymmet, och hem och duscha + raka benen, nu fixar jag ett par shorts! Dom blir grymma! Ska har dom imorgon hade jag tänkt. Sen ska jag dra iväg och handla lite fruskost till bussresan!
Sen är hela kvällen fri!
Imorgon bär det av tidigt till stockholm med klassen. Vi ska gå på nationalmuseet, sen.. "träffa" "gå in i" riksdagen? i dont know.. Sen vet ja inte .. sen blir det äta och gå en stund på stan... sen.... grööönalund! Det kommer bli grymt! Har kanske en överraskning också.. hmmm?

Dagens outfit!



linne- gina 129:- (köp inte! Krymper som faen i tvätten alltså)
Bhtopp- bikbok 2 för 99:-
Shorts- HM 99:-

Budget! fast allt jag har på mig är budget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0