Miss u allready



FAAAN,saknar er redan. Tiden har gått så fort och jag skulle ha tagit vara på tiden. Jag älskar min klass, eller nu föredetta klass. Alla stunder tillsammans som man glömt bort. Och alla man kommer ihåg. Som när vi övernatta i björkenäs och ringde charlotta mitt i natten och fråga: Vilket djur ser bra?. Herregud.. nu ska vi alla splittras och vissa av oss kommer kanske aldrig mer ses. Vi som nyss började 7:an tillsammans. Då tyckte nog vi alla att vi hamnat i en skitklass, men under de 3 åren vi gått tillsammans har vi kommit varandra närmare och vi är  som en familj. Jag älskar er alla och det känns som jag blivit dumpad. Eller ja.. dumpadx25..

jag sjöng ju som sakt på skolavslutningen, och det visste inte så många om, men jag sjöng till er. Alltså till er i min underbara klass. Ville att ni ska minnas mig. Det känns som alla kommer glömma varandra och det är det sista jag vill. Så snälla vi får inte glömma varandra. Man glömmer inte de personer man älskar. Och jag älskar er alla!
Puss på er, och jag hoppas att alla kommer ha det bra senare när vi börjar gymnasiet när vi på sätt och viss börjar nya liv. Glöm inte de underbara stunder vi haft, älsklingar!


Kommentarer
Postat av: EMMA

åååååhhhhhh vad jag kommer sakna alla! sakna klassen redan :(<3

2010-06-11 @ 19:41:52
URL: http://emmmaeriiksson.blogg.se/
Postat av: F R I D A

ååååh :( <3

2010-06-11 @ 21:49:11
URL: http://imfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0