Omröstning!

Jag har inte köpt någon mat till bussen! jag kommer svälta ihjäl, inget o äta från 06.00-13.00 :(
Jaja jag hittar någonting i kylen annars!
Det ska vara ca. 21 grader imorgon i stockholm, fasst jag tror inte på väder gubbar och tantar. När dom säger att det ska regna och åska blir det ist 25 plus och molnfritt. Höhö, så nej tror inte på sånt! Jag tror på det jag ser utanför fönstret på morgonen! Hihi!
Mina shorts blev jättebra! Passar skitbra mot en lätt bränna. Passar säkert med en riktig bränna också, men har inte kommit så långt än!
Jaja, jag ska snart sova, eftersom jag ska upp ca. 5 imorgon! Och seriöst, heeelt seriöst! Jag har ingen balklänning.. och balen är om en vecka! Måste hitta en imorgon! Eller så kan vi rrösta här på min blogg om jag ska gå naken om jag inte hittar någon klänning! HAHA vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0